برند سنکور
برند سنکور به بیست سال قبل از پیدایش آن باز می گردد. کشور ژاپن در دوران بازسازی اقتصاد خود که در جنگ جهانی دوم آسیب زیادی دیده بود به سر می برد. یکی از راه های این کار خرید دانش فنی از ایالات متحده و کشور های صنعتی اروپا بود و ژاپنی ها به درستی بر روی آن سرمایه گذاری کردند. این سرمایه گذاری جرقه یک شروع روشن برای صنعت لوازم الکترونیکی ژاپن بود. در زمان تغییرات سراسری ژاپنی ها پی بردند که فناوری وارداتی نمی تواند جوابگوی تقاضای بازار ژاپن باشد در نتیجه خود دست به سرمایه گذاری بر روی بخش تحقیق و توسعه و کشف فناوری های جدید کردند و معجزه فناوری های ژاپنی آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد.
تولد برند هزار قلب (sencor)
۱۹۶۹ سالی بود که برند سنکور در ژاپن متولد شد. برندی با ۱۰۰۰ قلب.(sen در زبان ژاپنی به معنی هزار و cor در لاتین به معنای قلب است). لوگوی برند هزار قلب یا همان سنکور دارای حرف”O” قرمز رنگ توپر بود که اشاره به خورشید قرمز دارد. خورشید قرمز در میان ژاپنی ها یکی از مفهومی ترین و مورد احترام ترین نماد ها است. برای سنکور این خورشید قرمز یک تعهد بود. کیفیت محصولات سنکور خیلی زود با محصولات اکثریت مطلق برندهای نامی جهان قابل مقایسه شد و این نشان از پایبندی به تعهدی بود که داده بودند. سنکور خیلی زود صادرات محصولات خود به کشور های آسیایی و اروپایی را آغاز کرد و به تدریج بازار خود را در پنج قاره گسترش داد. اولین محصولاتی که سنکور تولید می کرد در زمینه صوتی بود که شامل نوار های کاست و بلندگو و پخش اتومبیل می شد. سنکور در سیستم های صوتی موفقیت چشمگیری در فناوری های نویز گیری، پخش معکوس، hifi و… کسب کرد.
محصولات با روح که توسط قلب ساخته شده است
فناوری تنها نیروی محرک پشت SENCOR نبود. SENCOR اصرار داشت که مردم از استفاده از محصولاتش لذت ببرند. و بنابراین بسیار مهم بود که محصولات دارای طراحی جالب ، کاربرپسند و بصری باشند و به ظرافت سرد بسنده نکنند ، بلکه برعکس ، محصولات دارای تنوع رنگی باشند و به مصرف کنندگان حق شخصی سازی بدهند.شعار SENCOR در آن زمان این بود – چرا یک نفر نباید از وسایل الکترونیکی خود لذت ببرد؟ و این شعار تا به امروز پابرجاست.
اروپایی شدن سنکور
در دهه 1990 ، سنکور به یک کمپانی اروپایی تبدیل شد. این کمپانی هم اکنون از جمهوری چک مدیریت می شود ، کشور های تولید کننده محصولاتش اکنون چند کشور آسیایی و اروپایی هستند ، اما قلب آن به طور طبیعی در ژاپن باقی ماند. آرم SENCOR تغییر کرد، اما همچنان به بهترین سنت های برگرفته از معجزه تکنولوژیکی ژاپن اذعان دارد و به طور مداوم از برنامه توسعه ای که توسط بنیانگذاران اصلی تعیین شده است پیروی می کند. کلمه تغییر ، کوچکتر شد ، اما دید و خواسته ها ثابت ماند. پایه و اساس مکان SENCOR در ترکیب سنت ها و کیفیت ژاپنی با هوش تجاری اروپایی نهفته است. “قلب” دوباره صندلی ردیف اول را می گیرد. و اگر کسی می گوید احساسات در تجارت جایی ندارد ، واقعاً در اشتباه است.
تنوع و نوآوری برند سنکور
هم اکنون سنکور فعالیت خود را بر روی شش دسته محصول (لوازم خانگی و آشپزخانه، صوتی و تصویری، بهداشتی و زیبایی، اداری و تبلت و تلفن) متمرکز کرده است و هزاران مدل در این دسته ها طراحی و تولید کرده است. محصولات سنکور همگی در نوع خود منحصر به فرد هستند و چه در طراحی و چه در امکانات نظیر ندارند. در حالی که همه برند های تجاری از نو آوری حرف می زنند برند سنکور آن را در عمل نشان داده است. این رویه از پنجاه سال قبل آعاز شده و تا به امروز همچنان ادامه دارد. هر ماه محصولات زیادی توسط سنکور ابداع و طراحی میشوند و بر روی خط تولید قرار می گیرند.
دیزاین خاص و رنگ بندی متنوع
دیزاین محصولات برای سنکور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سنکور برای دسته بندی های خاص محصولاتش وسیعترین طیف رنگی را ارائه می دهد. رنگ ها و ترکیب رنگ ها کاملا با هم مطابقت دارند بنابراین مشتری می تواند با خیال آسوده ده قلم جنس را با یک رنگ خریداری کند. SENCOR تصمیم گرفت آشپزخانه و آپارتمان های کم رنگ و محافظه کارانه را از بین ببرد و رنگ و فردیت را به تصویر بیاورد. اینجاست که رابطه انسان و دستگاه الکترونیکی شکل میگیرد و با عملکرد ، کاربرپسندی و خدمات عالی محکم می شود.
کیفیت محصولات برند سنکور خوب است؟
مصرف کننده ای که برای اولین بار بخواهد یکی از محصولات این کمپانی را خریداری نماید، شاید از خود بپرسید کیفیت محصولات برند سنکور خوبه؟ در این خصوص لازم است بدانید متخصصان و طراحان این کمپانی از تجربه و تخصص بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین سنکور نزدیک نیم قرن از فعالیتش می گذرد و روز به روز به اعتبار خود افزوده تا جایی که امروزه در بیشتر کشور های جهان فعالیت می کند و بخش قابل توجهی از بازار را در اختیار خود گرفته است.